Inicio » Actividades » Deporte » CRONICA IV Empresas que se mojan / “IV. Busti lankideekin” KRONIKA

CRONICA IV Empresas que se mojan / “IV. Busti lankideekin” KRONIKA

Prueba de natación por equipos “IV Empresas que se mojan

18/09/2016

foto-1

El pasado domingo 18 de septiembre se ha celebrado una nueva edición de esta famosísima prueba de natación por equipos entre empresas.

 foto-2

Grito de guerra al estilo waterpolista:FEPAKO, KB, … IRABAZI ARTE!!!

Quince personas seleccionadas genéticamente han formado parte de los cinco equipos de tres componentes cada uno. Los componentes y nombre del equipo en clave son:

Equipo “Anuestroritmoseguroquellegamos

Maite Jaunarena Marin

Izaro Jauregui Rekondo

Aszen Lakarra Otaegi

 foto-3
Equipo “Chicaporfavornocorrastanto

Aurelio Garnica Olasagasti

Amaia Mendicute Aranguren

Juan María Castro Sánchez (normal que trague agua, … ¡no calla!)

 foto-4
Equipo “Alamecagüensos

Iker Mintegui Anza

Jon Oyarbide Orbe

José Manuel Calvo del Pozo

 foto-5
Equipo “Menosmalquemadrenohaymasqueuna

Miren Iturbe Urretavizcaya

Luis María López Rey

Ainara Pacheco (Empresa FEPACO en sustitución de Arkaitz Landabaso Etcheverry quien tuvo que ejercer de buen hijo acompañando a su amatxo en la operación de tibia y peroné 12 horas antes de la prueba)

 foto-6
Equipo “jajaaquenidiosnospilla

Cristina Hidalgo García

Idoia Arregui Urdampilleta

Irati Imaz Aristimuño

 foto-7

Primer error de la genética: 9 chicas y 6 chicos. Tuvimos que cargar con la tara ¡qué le vamos a hacer! (dejamos al lector que identifique “tara” en el sexo que crea conveniente)

Segundo error de la genética: efecto “Marconi” o dícese de los bultos y lorzas que asoman a través de los trajes de baño patrocinados por la DAD Kutxabank (aquí le hacemos la ola).

Hemos observado amoratamientos en los chicos y tendinitis en las chicas a la hora de calzarse unos trajes de bajo con tallas etiquetadas en plan burla. En fase de estudio.

foto-8

Aviso: montaje virtual realizado con fotochop. Son culos de modelos/as listos para la cartelería de oficinas.

Aprovechamos para dar las gracias a la empresa diseñadora por lo acertado de su idea. La han denominado: “anagram-in-the-culotte”.  Todo el mundo te mira “ahí”; lo que no sabemos es si leen lo que pone.

Antes de “la Gran Prueba”…

1.- En el deporte, la competición es la excusa que te mantiene a tono. La ilusión de las personas con el miedo a esa primera vez, esas quedadas con la amenaza de galerna (no, esta vez no ha habido ciclogénesis explosiva), los saludos y ánimos en la corchera, las risas cuando nos vemos con los nuevos trajes de baño, … eso es lo bonito, eso es el Deporte.

foto-9

(Gracias al hardcopy de la pantalla de la tv de los vascos y vascas nos hemos mantenido meteorológicamente al loro. Imaginaos la angustia de la quedada del día siguiente)

2.- Estamos acostumbrados a ver la bahía de la Kontxa desde la  barandilla (casi tan bonita como la Ría de Bilbo). Verla desde la corchera con el agua en la barbilla, es otro mundo. Vaaaaale, reconozco que los socorristas y socorristos tampoco están mal.

3.- Este año hemos visto nuevas caras (chicas en mayoría) que nunca han competido en el mar, que vienen con una motivación increíble y con semejantes ganas de hacerlo bien hasta el punto de montar un cursillo de natación de aguas abierto a dos semanas de la prueba. ¿Cómo no va a salir bien el montaje?

4.- Tan solo ha surgido un problemilla al quedarnos sin Arkaitz (ver explicación en foto equipo). Desde aquí un saludo a la ama y el deseo de todos de que pronto vuelva la normalidad a vuestra familia.

El “problemilla” fue resuelto in extermis integrándonos con una empresa de materiales de seguridad Fepako (sólo para la prueba ¿eh?). Fue fácil y rápido gracias a la sinergia mostrada entre ambas empresas. Tal es el renombre que tiene Kutxabank en el deporte que Ainara Pacheco (¡pero qué remaja que es!) no dudó  en unirse a nuestro equipo a 12 horas de la competi. El que Ainara sea una de las mejores triatletas femeninas de Euskadi ha sido … ¡pura casualidad! … ¡de verdad! … ¿por qué nadie nos cree?

La “Gran Prueba”

Tiempo fresquito que fue aclarando durante la prueba hasta terminar con un precioso sol a la hora del Txotx. La mar estaba perfecta y la temperatura del agua agradable. No fue el día tropical del año pasado … pero no nos podemos quejar.

He encontrado en el Génesis el motivo de la existencia de las pruebas deportivas:

(Gen. 6:5-7, 11-13).  La maldad y la perversión eran tales que la única forma de salvar al mundo era arrancar de raíz el mal y dejar con vida lo único bueno que todavía quedaba. … bueno, es el aviso del Diluvio pero vale igualmente. Lo que viene a decir es: “en la competición sólo sobreviven los mejores”.

1.- Conocedores del Génesis, los equipos Menosmalquemadrenohaymasqueuna y jajaaquenidiosnospilla se situaron en primera línea de salida a base de codazos y malas artes (sin perder la sonrisa) y así continuaron durante toda la prueba (sin perder la sonrisa) hasta hacer podium (sin perder la sonrisa). Lograron un segundo en mixto y un segundo en féminas respectivamente. ¿Se nos nota la sana envidia que dan?

 

18:19 foto-10  foto-11

Comentarios extraídos de entre los lanzados por el público:

  • ¡Jod-píííííííí cómo nadan los cabron-pííííííí
24:40 foto-12  foto-13

Comentarios extraídos de entre los lanzados por el público:

  • ¡Ni se cansan las tías … qué cojon-pííííííí tienen!

2.- Anuestroritmoseguroquellegamos  ¡pues claro que llegaron!

Llegaron como Tom Hanks en Naúfrago cuando despierta boca abajo en la arena pero bastó un “¡AUPA CHICAS!” (todavía estamos afónicos) para que se pusieran a correr como posesas con esa sonrisa que produce el afán de superación … ¿o estarían pensando en los pintxos de la llegada?

Cuando cruzaron la meta te das cuenta de la afirmación del Génesis era cierta y que el Diluvio muestra la esencia de cada persona.

30:02foto-14

3.- Alamecagüensos y Chicaporfavornocorrastanto van directos al infierno. Sólo piensan en pasárselo bien y a lo sumo aspiran  a terminar todos los componentes del equipo juntos y … no siempre lo consiguen. Alamecagüensos lo tienen más fácil porque son todos chicos y es más fácil seguir las piernas peludas en el agua (haced la prueba y veréis). Esta vez no han perdido a nadie.

Sin embargo en Chicaporfavornocorrastanto no son conscientes de que NO TODAS LAS CHICAS son de su equipo y que NO HAY QUE MARIPOSEAR con extrañas. Así les fue. Castigo divino perdiendo a un participante mujeriego desde el infierno de la primera boya.

Psssst!: Se rumorea que entre ambos equipos ha nacido un pique que dará que hablar en futuras ediciones.

21:50                                                   22:33

foto-15                foto-16

S’acabó la “Gran Prueba”.

¡Jáaaaaa … já! ¡Ni por el forro!

Queda hacer una quedada para cerrar la temporada de aguas abiertas y una afari-merienda para hacer planes.

Hay promesas de mejorar el estilo, de participar en una travesía “de las pequeñas”, de un triatlón popular, … ¡cuántas veces nos arrepentimos de lo que prometemos en el ardor de una conversación de sidrería!

Para terminar, hemos pedido a los participantes que nos hagan partícipes de sus sensaciones. Ahí van:

  • El poder revivir el sentimiento de equipo en un medio como es el mar, y con un ambiente y día tan bueno como el que hizo, ¡fue increíble!!!!!!!!
  • Diversión. Buena compañía. Sonrisas. Compañerismo … TODOS A UNA. Carpe Diem.
  • No es bueno dejarse llevar por la vorágine de la marea dejando de ser tú mismo. Es importante mantener la calma y disfrutar del momento.
  • Una prueba apta para todos los retos.
  • Siempre he envidiado a mis hijos compitiendo en equipo. Ahora, lo hago yo.

Muchas gracias Deporte, muchas gracias Compañeros, muchas gracias FUTUROS PARTICIPANTES. Nos vemos.

 “IV. Busti lankideekin” taldekako igeriketa-proba

2016/09/18

foto-1

Joan zen igandean, irailak 18, enpresen arteko taldekako igeriketa-proba ospetsu honen edizio berria izan zen.

foto-2

Gerra-oihua waterpolo estiloan:FEPAKO, KB, … IRABAZI ARTE!!!

Genetikoki hautaturiko hamabost pertsona izan dira bost taldeetan, hiruna bakoitzean. Taldekideak eta taldearen izena klabean hauek dira:

 “Anuestroritmoseguroquellegamos” taldea

Maite Jaunarena Marin

Izaro Jauregui Rekondo

Aszen Lakarra Otaegi

foto-3
Chicaporfavornocorrastanto” taldea

Aurelio Garnika Olasagasti

Amaia Mendikute Aranguren

Juan María Castro Sánchez (normala ura irenstea, … ez baita isiltzen!)

foto-4
 “Alamecagüensos” taldea

Iker Mintegi Anza

Jon Oyarbide Orbe

José Manuel Calvo del Pozo

foto-5
 “Menosmalquemadrenohaymasqueuna” taldea

Miren Iturbe Urretabizkaia

Luis María López Rey

Ainara Pacheco (FEPACO  Enpresa) Arkaitz Landabaso Etcheverry-ren ordez, honek seme zintzoa bezala, amatxori lagundu behar izan baitzion berna-hezur eta peroneko ebakuntzan proba baino 12 ordu lehenago)

foto-6
jajaaquenidiosnospilla” taldea

Cristina Hidalgo García

Idoia Arregi Urdanpilleta

Irati Imaz Aristimuño

foto-7

Genetikaren lehen akatsa: 9 neska eta 6 mutil. Akatsa geure gain hartu behar izan genuen. Zer egingo diogu, ba! (irakurleak berak identifika dezala “akats” hori komenigarri iruditzen zaion sexuan)

Genetikaren bigarren akatsa:  “Marconi” efektua, alegia, DAD Kutxabankek (hemen ‘uhinarena’ egiten diogu) babesturiko bainu-jantzien ertzetatik agertzen diren tolesdura eta izurrei buruz ari gara.

Mutilengan ubeldurak ikusi ditugu eta nesken artean tendinitisak, isekaz etiketaturiko bainu-jantzietan sartzerakoan. Azterkizun dago gaia.

foto-8Oharra: Fototxop-ez egindako muntaketa birtuala. Bulegoetako karteletarako prest dauden modeloen ipurdiak dira.

Enpresa diseinatzaileari eskerrak emateko aprobetxatzen dugu, ideiarekin benetan asmatu baitu. Honela deitu diote: “anagram-in-the-culotte”.  Mundu guztiak “horraxe” begiratzen dizu; ez dakiguna da ea irakurtzen duten jartzen duena.

“Proba Handiaren” aurretik…

1.- Kiroletan, lehia da sasoian mantentzen zaituen aitzakia. Jendearen ilusioa eta aldi berean beldurra lehen aldia delako, hitzordu horiek enbata mehatxuarekin (ez, oraingoan ez da ziklogenesi leherkorrik egon), agurrak eta animoak kortxo-ilaran, barre-algarak geure burua bainu-jantzi berriekin ikustean… hori da polita, hori da hori Kirola!

foto-9

(Euskaldunon TBren pantailako hardcopy-ari esker, meteorologiari adi-adi egon gara. Imajina dezakezue biharamuneko hitzorduaren larrimina)

2.- Ohituta gaude Kontxako badia barandatik ikusten (Bilboko Itsasadarra bezain polita ia). Kortxo-ilaratik ikustea ura kokotseraino duzula, hori beste mundu bat da. Adosssss, aitortzen dut sorosleak ere ez daudela gaizki.

3.- Aurten aurpegi berriak ikusi ditugu (neskak, gehienak), sekula itsasoan lehiatu gabeak, egundoko motibazioarekin eta ondo egiteko gogo biziz etorriak, izan ere, ur irekietako igeriketa-ikastaroa muntatu dute proba baino bi aste lehenago. Nola ez da, bada, muntaketa ondo aterako?

4.- Arazotxo bat bakarrik sortu da, Arkaitz gabe geratu baikara (ikus azalpena taldearen argazkian). Hemendik agurtzen dugu haren ama, eta guztiok opa dizuegu normaltasuna zuen familiara itzultzea.

“Arazotxoa” in extremis konpondu zen segurtasun-materialen Fepako enpresarekin elkartuz (probarako bakarrik, e?). Erraz eta bizkor egin zen, bi enpresen artean erakutsitako sinergiari esker. Hainbesterainokoa da Kutxabankek kirolean duen ospea, ezen Ainara Pacheco (jatorra baino jatorragoa da gero neska!) zalantzarik gabe sartu baitzen gure taldean lehiaketarako 12 ordu falta zirela. Ainara Euskadiko emakume triatletarik onenetako bat izatea… txiripa hutsa izan da! … Benetan! … Zergatik ez digu inork sinesten?

“Proba Handia”

Eguraldi freskotxoa, baina probak iraun bitartean argituz joan zen eta bukatzerako eguzki zoragarria Txotx garaian. Itsasoa ezin hobeto zegoen eta uraren tenperatura atsegina. Ez zen izan iazko egun tropikal hura… baina ezin gara kexatu.

Bibliako Hasiera liburuan aurkitu dut kirol-probak egiteko arrazoia:  (Hasiera 6: 5-7, 11-13). Gaiztakeria eta indarkeria hainbesterainokoak ziren, ezen mundua salbatzeko era bakarra gaizkia errotik erauztea baitzen, eta oraindik geratzen zen ontasun apurra bizirik uztea. … Tira, hori Uholde Handiaren abisua zen, baina berdin balio du. Azkenean, hauxe esan nahi du: “lehian onenek bakarrik irauten dute bizirik”.

1.- Hasiera liburuaren jakitun, Menosmalquemadrenohaymasqueuna eta jajaaquenidiosnospilla taldeak, ukondoka eta jokabide gaiztoekin (irribarrea galdu gabe), irteerako lehen lerroan kokatu ziren, eta horrela jarraitu zuten proba osoan (irribarrea galdu gabe) podiumera iritsi arte (irribarrea galdu gabe). Bigarren tokia lortu zuten mistoan eta bigarren tokia emakumeen sailean. Igartzen zaigu sortarazten duten inbidia sanoa?

 

18:19

foto-10

foto-11

Hona hemen jendartean entzundako iritzi batzuk:

  • Jod-píííííííí, nola igeri egiten duten alu-pííííííí horiek!
24:40

foto-14

foto-13

Hona hemen jendartean entzundako iritzi batzuk:

  • Eta neskak nekatu ere ez… a zer barrab-pííííííí dituzten!

2.- Anuestroritmoseguroquellegamos, eta bai iritsi ere, noski!

Tom Hanks Naúfrago filmean hondarretan ahuspez esnatzen denean bezala iritsi ziren, baina aski izan zen “AUPA NESKAK!” behin esatea (oraindik afoniko gaude) eta deabruak hartuta bezala hasi ziren lasterka, ahal den guztia emateko irrikak sortzen duen irribarrearekin … ala helmugako pintxoetan pentsatzen ari ote ziren?

Helmuga zeharkatu zutenean, orduan konturatzen zara Hasiera liburuan dagoena egia dela eta Uholdeak pertsona bakoitzaren muina erakusten duela.

30:02

foto-14

3.- Alamecagüensos eta Chicaporfavornocorrastanto infernura doaz zuzenean. Ongi pasatzea bakarrik dute buruan eta gehienez ere taldeko guztiek batera amaitzea lortu nahi dute… baina hori ere ezin beti lortu! Alamecagüensos-entzat errazagoa zen, denak mutilak baitziren, eta errazagoa da hanka iletsuak uretan jarraitzea (egizue proba eta ikusiko duzue). Oraingoan ez dute inor galdu.

Hala ere, Chicaporfavornocorrastanto taldean ez dira jabetzen NESKA GUZTIAK EZ direla beren taldekoak, eta EZIN ZARELA ARROTZEN INGURUAN ibili. Horrela gertatu zitzaien gertatu beharrekoa. Jainkoen zigorra, parte-hartzaile gonazale bat galtzea lehen buiako infernutik.

Psssst!: Zurrumurruek diotenez, bi taldeen artean lehia sortu da, eta emango du zer esanik hurrengo edizioetan.

21:50

foto-15

22:33

 

foto-16

 

Amaitu da “Proba handia”.

Bai zera! Ezta pentsatu ere!

Hitzordu bat egin beharra dago ur irekietako denboraldia amaitzeko eta afari-meriendarako planak egiteko.

Bada estiloa hobetzeko hitza ematen duenik, edo “txikietako” zeharkaldi batean parte hartzeko, edo triatloi herrikoi batean, … Zenbat aldiz damutzen garen sagardotegiko elkarrizketa baten oldarretan emandako hitzaz!

Amaitzeko, beren sentipenen berri emateko eskatu diegu parte-hartzaileei. Hor doaz:

  • Talde-sentipena berpiztu ahal izatea itsasoa bezalako ingurunean, eta egin zuena bezalako giro eta egun bikainean, sinesgaitza izan zen!!!
  • Konpainia ona. Irribarreak. Lagunartea … GUZTIOK BATERA. Carpe Diem.
  • Ez da ona marearen zurrunbiloak eraman zaitzan uztea eta zu zeu izateari uztea. Garrantzitsua da lasaitasunari eustea eta momentuaz gozatzea.
  • Proba egokia erronka-maila guztietarako.
  • Beti izan dut seme-alaben inbidia taldeka lehiatzen zirenean. Orain, neuk egiten dut.

Mila esker, Kirol; mila esker, Lankideok; mila esker ETORKIZUNEKO PARTE-HARTZAILEOK. Ikusiko dugu elkar.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s